»Pomembno je, da je delo napredovalo hitreje. To je dober znak za konec in da je cenejše, kot je bilo načrtovano. Tudi to je dober znak, da gre projekt v pravo smer.«
»Razdalja se bo s sedanjih 44 kilometrov zmanjšala na 27 kilometrov. Zmanjšala se bosta potovalni čas in obremenjenost za okolje in lokalno prebivalstvo.«
»Še vedno potrebujemo delavce na gradbišču, saj bo odprtih skupno 14 gradbišč, zdaj imamo odprtih devet. Na vsakem gradbišču dela okrog 40 delavcev.«
»Cene so šle gor in treba jim je priznati to razliko. Že teh deset odstotkov, ki so pripisani tveganju izvajalca, je po moje nepoštenih.«
»Ta trenutek se dela na drugem tiru izvajajo s polno paro (...) Tukaj je izvrtanih 600 metrov predorske cevi in 400 metrov servisne cevi, na trasi pa je izvrtanih že več kot tri kilometre vseh predorov. Leto 2026 bo tako ujeto in takrat bomo odprli drugi tir, ki bo polno funkcionalen.«
»Izvajalci napredujejo po 11 metrov na dan, načrtujemo pa, da bi izvrtali celo po 15 metrov predorske cevi na dan. To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«
»Izkazalo se je pri oporniku ena, da je razpoka globoka več kot tri metre in na račun te razpoke je bilo treba projektirati na novo in temelje zgraditi na drug način, temu se reče, globoko temeljenje, se pravi, vgradili smo šest pilotov.«